Cyklistforbundets strategi:

FLERE SKAL CYKLE MERE

Et grønnere, sundere og sjovere Danmark

Strategien er vores plan for, hvordan vi har tænkt os at indfri foreningens formål i de kommende år.

I Danmark har cykling gennem generationer gjort en stærk forskel for vores liv og hverdag, vores sundhed, vores miljø og vores byer. Den stærke danske cykelkultur er et resultat af vores personlige valg og gode, politiske prioriteringer. Den udvikling skal fastholdes og forstærkes. For det er mere nødvendigt end nogensinde før, at flere vælger cyklen. Derfor arbejder vi i Cyklistforbundet ihærdigt for de politiske prioriteringer, som giver alle muligheden for at vælge et aktivt og sundt hverdagsliv, og som forløser de enorme samfundsmæssige potentialer, der ligger i en stærk cykelkultur.

Læs strategien her

Det laver vi

Vi står bag indsatser, som får flere til at cykle, som gør det mere sikkert at cykle, og som bidrager til at bruge cyklen som løftestang til en sund, grøn og mere bæredygtig verden

Det laver vi

Aktuelt

Du kan følge cykelsagen på vores sociale medier, nyhedsbreve og i magasinet Cyklister.

Se hvor du kan følge cykelsagen

Støt cykelsagen - og træk det fra i skat

Støt med et valgfrit beløb. Giv et medlemskab i gave. Betænk cykelsagen i dit testamente. Du kan støtte Cyklistforbundets arbejde for bedre forhold for cyklister på mange måder.